Ogłoszenie
15.03.2017

Specjalista(-ka) ds. Wsparcia IT / Help Desk

zdjęcie ilustracyjne = okno
Fot. Muzeum Historii Żydów Polskich

Muzeum Historii Żydów Polskich poszukuje do zespołu osoby na stanowisko:

Specjalista(-ka) ds. Wsparcie IT/ HelpDesk


Miejsce pracy: Warszawa

Nr referencyjny: DIT/SIT

Opis stanowiska Specjalista(-ka) ds. Wsparcie IT/ HelpDesk


Podstawowe obowiązki:

HelpDesk, w zakresie wsparcia użytkowników oraz administratorów systemów informatycznych, w tym m.in. :

  • bieżąca obsługa pracowników Muzeum w zakresie wsparcia IT oraz w obsłudze sprzętu,
  • inwentaryzacja sprzętu i zasobów IT zgodnie z wytycznymi Działu IT,
  • instalacja, utrzymywanie systemów operacyjnych Windows oraz aplikacji biurowych,
  • podstawowe czynności w zakresie budowy i utrzymania sieci komputerowych LAN i WLAN,
  • przygotowanie do pracy w systemie informatycznym  kompatybilnych urządzeń przenośnych, takich jak tablety czy telefony komórkowe,
  • wsparcie w zakresie informatycznej obsługi wystaw,
  • tworzenie i modyfikacja kont użytkowników w systemach informatycznych Muzeum,
  • nadawanie uprawnień użytkownikom,
  • monitorowanie i zgłaszanie usterek urządzeń sieciowych, serwerów plików i wydruku,
  • kontakt z dostawcami i wsparciem zewnętrznym w obszarze IT,
  • realizacja zakupu sprzętu w ramach Działu IT,
  • prowadzenie i archiwizacja dokumentacji.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie informatyczne, mile widziane ukończone studia wyższe na kierunku związanym z IT,
  • znajomość języka angielskiego  - na poziomie min. B2,
  • wiedza na poziomie administratora dot. systemów operacyjnych Microsoft Windows, 7/8/10, MS Office 2010 i nowsze wersje oprogramowania,
  • podstawowa wiedza z zakresu MS Active Directory, MS Exchange, MS Sharepoint,
  • praktyczna wiedza z zakresu sieci komputerowych (LAN,WAN) i systemów mobilnych (Windows Phone, iOS),
  • znajomość działania wielofunkcyjnych urządzeń drukujących i serwerów wydruku,
  • znajomość infrastruktury stacji roboczych i środowisk serwerowych,
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność zrozumienia potrzeb oraz bieżącego wsparcia klienta wewnętrznego  w obszarze IT,
  • umiejętność pracy samodzielnej, jak i w zespole,
  • komunikatywność.

Mile widziane:

  • doświadczenie w zakresie inwentaryzacji zasobów i sprzętu IT,
  • praktyczna znajomość języka SQL i HTML będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie w obszarze systemów audiowizualnych.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
  • pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego.

 

CV prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@polin.pl do dnia 28.03.2017. W tytule wiadomości proszę podać nr referencyjny: DIT/SIT.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami/kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Historii Żydów Polskich dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2015 roku, poz. 2135 z późn. zm.)."